Saturday, April 2, 2016

Sengsara itu bahagia





"Sengsara itu bahagia jika kau tahu melihatnya dari sudut yang berbeza" - FarelFlitzer

Yaaa, ada betulnya apa si Farel ni tulis. Penulisan yang menusuk ke dalam kepala otak ku. Cerita makan dalam masuk hati bila baca. Buku judul Carpe Diem. Yes, aku suka bace buku. Tapi bukan novel tebal-tebal la. Yang nipis-nipis ok laaaa. Bahan bacaan malam sebelum tidur. Baca cerita orang aje. Cerita aku, bila la nak tulisss ekkk? Cambes je kalau tulis cerita sendiri. Yela, cerita budak badan kecik selalu carik masalahh. Umur banyak dah, tapi selalu orang teka umur aku 23 tahun. Weeee. Aku happy tau huahuahua.

Gambar kat atas ni, someone yang pernah sayang aku dulu, capture kan. Semenjak dia hilang dari hidup aku, aku hilang dah personal photographer. Kesian aku. Dengar kata dia dah jadi personal photographer bini dia pulakkkk. Kahkahhhhkah.

Thanks for the memory that you give me. Banyak yang manis. Thanks sebab pernah buat aku happy sampai takley tido malam duluuu laaa. Thanks buat mak ayah aku takley lupa ko. Sebab ko jelaaaa yang aku bawak balik jumpa mak abah aku. Hewhewww. You are my past. Aku simpan lagi gambar ko sebab aku dah leh terima hakikat yang kitaaa mmg takde jodoh. Oh lepaskannn lepaskan laahhh (wanni feat juzzthin sangattt) Hahahaha.

Terima kasih masa silammm yang best. Nanti aku cerita kisah kite kat cucu cicit aku. Kifkifkif.

Byeeee.