Sunday, November 16, 2014

Macam-macam punye perangai

Assalamualaikum.

Selamat pagi Ahad. Untuk pekeja gomen di johor, sila lah bekerja dengan baik-baik. Iols cuti dengan baik-baik hari ini.

Macam-macam punye orang dalam dunia ni kan.

Pakai baju tak kena dengan umur pun jadi isu. Suka ati aku lah kannn nak pakai baju nampak matang ke hapeee. Apa masalah korang ni semuaaaa? Huwaaaaaaa tenseon makkk nak jawappp hari-hari hokkeyyy. Hari-hari nak tegur baju akuuu. Lepasni siapa tegur aku pakai baju macam orang tua aku akan jawab dengan jawapan standard jerrr : "Aku memang nak pikat orang tua. So what's your problem???" T_T


Matured keeeerrr?? Bialaaaa orang yang matured je terpikat kat iolsss. Puiiii.

No comments: