Thursday, June 12, 2014

Langgar Lembu

Assalamualaikum.

Langgar lembu tadi kat jalan besar senai, depan kampung jaya sepakat. Sedihnya tengok keadaan kereta. Tak apa, syukur alhamdulillah semua selamat. Sebelum ni aku pi keja, tibe-tibe jem kat kawasan itu, ada orang langgar lembu, kali ni lembu tu yang arwah kena langgar dengan si batman. Alhamdulillah, semua ok cuma kepala aku rasa fefening sikit dan tangan kiri aku ada bekas-bekas melecet, tak tahu pasai apa melecet.

Terima kasih diucapkan kpd pakcik gen2 oren, banyak tolong. Tak kenal tapi baik bebenauu.

Cermin ngan lampu baru je tinted, dah remokkk T_T

T_T

Pesanan pada sesiapa yang eksiden, nasihat aku. First, kluar kereta, jangan duduk dalam kereta. Kalau ada kon oren, sila letak belakang kereta. Lepastu jangan bagi toll truck main tarik je kereta anda pi bengkel dia. Sila contact syarikat insuran anda untuk hantar tolltruck tarik kereta anda pi bengkel yang sepatutnya. Lepastu, buat report polis dalam masa 24 jam. Secepat mungkin. Ambik gambar kereta dari setiap sudut. Catat kilometer mana yang anda eksiden tuu dan catat pukul berapa eksiden berlaku. Hal ini mudahkan korang untuk buat polis report nanti.

Tapiiiiiiii, gambar lembu aku lupa nak amik T_T ok byeeeeeeee.

Batman dapat perfume berbau tahi lembu harini. Kuang3.




4 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Apa jadi dengan lembu tu... tengok keadaan kereta awak... agak teruk juga tu...

Naniey Jemiey said...

teruk jugak tu..tapi alhamdulilah semuanya selamat...

Cik Suheela said...

hafiz: lembu mati lepas beberapa minit terbaring..

Cik Suheela said...

Naniey: alhamdulillah...