Saturday, May 24, 2014

Kesilapanku keegoanmu


Berkali kali aku dok ulang lagu siti ni. Akibat pi pesta konvo utm semalam malam dengan mak aku, aku dengar kat booth brooch bukak lagu ni. Macam kena je dengan aku yang dalam mood blues-blues ni. Heeeheee.


Hoverrr plak ek aku time ni. Siap angkat kaki lagi nak ngular kif3.
Tudung bawal ni pemberian bakal mak mertua tak jadi. Still pakai. Aku rasa macam banyak sangat barang pemberian ex. Banyak gilaaaa boleh tak, mana tak banyak dah 5 tahun kulur kilirrr sesame kui3. Nak buang rasa sayang pulakk. Jam tangan aku pakai hari-hari tak kan nak buang kot ekkkk. Pakai jelaaaa, lama-lama dapatla terima hakikat hidup ini. Sobsobss.


Byeeeee.




No comments: