Saturday, May 17, 2014

Collagen plus vitamin E Hand & Body Lotion

Assalamualaikum.

Pernah dengar jenama collagen plus vitamin E kan? Produk hot dipasaran sekarang. Yang orang kata produk skincare dia tu ada bahan kimia tinggi. Itu aku tak tahu lah, wallhualam. Lagipun aku tak pakai. Tukang buat produk je yang tahu. Yang ni aku tak nak review skincare dia. Aku nak review pasal lotion dia. Aku jatuh cintaaaa dengan losyen dia ni. Bau lembut aku habaqqqq hang naaaa. Kurang melekit bila memakainya. Aku baru juga memakainya. Tapi dah jatuh hati pada lotion ni. Boleh pakai satu badan. Muka jangan naaaaa.

Testimoni aku sendiri, kulit makin putih dan lembut. Yehaaaa. Happy. Tak tahu lah aku yang perasan ke tak, tapi pada aku ada perubahan. Akak aku pulak cakap aku memang dah putih. Pulak dahhh. Yang penting firasat aku kata macam ada perubahann.



Gunakan bila-bila masa sahaja teutamanya selepas mandi ye kawan-kawan. Kalau nak kesan lagi kebabommm. Minum perla coffee. Nak minum k colly pun boleh. Aku ni gilaaa kopi. Tu pasal pilih perla coffee. Rasa dia sedap, rasa kacang hazelnut gittu.

Kalau nak beli dengan iolsss pon boleh. Iols pun ada jual. Harga kasih sayang jerrrr.


Gambar terbaru dari kamera nikon. Tak ada camera 360. Muka dan tangan lebih glowing setelah pakai losyen collagen, minum perla dan minum coke. Minum coke jangan percaya haha.

Layannnn SLAM nostalgia gemilang. Hewhewhew.


5 comments:

Nys Anis said...

untung la xyah pakai camera 360 lg. hehe

Cik Suheela said...

hahahah 360 masih gunakan bila diperlukann.yehaaaa

sya hassan said...

woah lama xdtg blog nie.. owner blog nie semakin cantik skrg.. hihiks.. :D

Cik Suheela said...

sya hassan: berkat minum perla coffee kot muahahahaha..

Matin Iman said...

sis beli kat mne yer ? ssh laa nk jmpe org jual.. bpe price..