Saturday, December 1, 2012

Jemahhh in the house

Assalamualaikum.



Pejam celik pejam celik, tup2 dah nak tahun 2013. Ehhhh kompius aku. Macam baru je daftar sem satu kat uitm shah alam semalam. Tetiba arini dah keje. Dah nak kawen. Erkkk yeke? Lama lagiii kot. Coming soon HAHAHA jawapan standard anak-anak dara berijazah yang kawen lambat. Tak gittu makcik senah?? Maaacaaammm baru je aritu first date dengan pakwe. Tup2 dah 5 tahun kenal pakwe :p Tak sangka mak jemmahhhhhh.

Setelah usia menginjak sweet 24 (ok sajaaaa kelua statement sweet 24 biar nampak macam mudaaa lagiii kannnn HAHAHAK) aku dah malas nak fikir pasal cinta sangat. Malas nak cintan cintun. Kalau ada jodohhh aku, kawen laaaa. Kalau tak, mak jemmahhhh tunggu jelahh imam muda tnb kulai yang nak masuk minang mak jemmahhh. Tapi masalahnya ada ke imam muda kat situ? HAHA sah-sah takde kot.

Mak jemmahhh berazammm untuk bekerja dengan SETABAH yang mungkin. Sebab musuh mak jemmah dekattt je dengan mak jemmah. Tiap-tiap hari jumpaaaa ok. Kih3. Dan mak jemmah berazam dengan sekuat hatiiiii untuk tamat kan zaman bujang tahun depan jugakkkk HAHAHA bolehhhh??? Juga berazam untuk kurus, sekurus zaman belajar, naik 3kilo dahhhh laaa niii. Sedih laaaaaaa. Semangat dah tak kuat, kalau dah dapat sarapan free tiap-tiap hari, gemukkksss lah aiiii. Sobssss banyak-banyak.

Semoga jodoh aku berpanjangan dengan orang yang aku cintaiii. Aminnnn. Ewahhhhh, ending cerita aku tetiba jadi penulis blog yang matang.

Ini mak jemmahhh junior kih3.

Byeeeeeee.

2 comments:

bspotgurl said...

mak jemahhh junior sgt cute okayyy

Cik Suheela said...

hahaha comel gilaaa kannnnn ;)