Saturday, December 8, 2012

Bulan Mengambang

Tak tahu kenapa. Kalau dah nak bulan mengambang je kompem emosi aku jadi tak stabil. Pastu feeelingg emo tak tentu pasal. Benda kecik pun boleh marahh-marahh macam benda besar. Lepastu jerawat menepek-nepek kat muka. Aduhaiiii. Dah lah ngadap muka customer selalu, muka bertepek jerawat, elok lahh sangat. Sedih laaaa, kenapalah aku tak boleh nak rajin macam dulu. Maksud aku, rajin jaga muka HAHAHA. Malas gila tauuu nak basuh muka kadang-kadang. Pakai taramm je tido pukul 9 malam dengan tak basuh muka. Pahtu terbangun pukul 1 pagi, blur-blur. Aduiiiiyaiiii. Ada sapa-sapa boleh bagi aku tips nak rajin jaga diri tak?? Plisssss wuwuwuwu T_T

Camni laaaa gamakkk nyeee kalau takde kejeee HAHAHA

Uolssss. Best ke beautiskin yang jadi perbualan hot sekarang ni? Aku teringin betul nak makan, dengan harapan kulit boleh jadi macam kulit adiraaaa laaaa kannnn :p

Ok laaaa. Byeeeeee. Nak layannn DVD. Daaaaaaaa.

5 comments:

Syazwan Che Deraman said...

kehkeh,

kulit adira tu gila pucat.

ayu jue said...

awak dah cantik da ela..takyah nak mcam adira sangat la ye..=P

Cik Suheela said...

syazwan: pucat ke dia?? taklah, merah gebuuuu gittuuuu kih3

Cik Suheela said...

ju: HAHAHA haruslahhh mcm adira...cun tuuuuu ju.... :p

say to easy=) said...

chill yeah time bln mengambang.jgn emosi sgt :D