Thursday, May 10, 2012

Sambut Hari Ibu Pun Haram?

Aku ni menyampah betul tau dengan lelaki bajet alim ni. Aduiyai. Sambut hari ibu haram ke? Bukan aku sambut mother church ke pebenda alah!? Aku setakat belanja mak aku makan makan. Minum minum kat warung. Tu pun haram ke? Stress aku. Laki nak bajet alim kat tempat awam. Pastu menyemak kat wall facebook aku nak cakap hari ibu tu haram. Pe jadahnye. Bukan nye aku kenal dia sangat pon. Aduiyaii. Aku nyampah betul lah. Kalau memang alim betul tu, boleh lah lagiiiii kan??


Sambut hari ibu, setakat belanja mak makan luar, beli kan tudung, tu pun haram ke?? Lagipun mak aku, bukan mak kau pon. Lagipun tipa-tiap hari boleh jadi hari ibu ape. Ngek betul. Kan aku dah emo.


Stress dah aku. Silap-silap naik darah tinggi. Choiiii. Kang aku unfriend kecik ati pulak. Diam jelah. Malas aku nak layan mamat camni.

1 comment:

Prince of Noob said...

saper lelaki tu? md zan durany ke? btw done follow - Noob