Friday, April 20, 2012

Pakaian jubah yang disalah ertikan

Assalamualaikum.


Jubah sekarang ada bermacam-macam pesen kan. Ada jubah moden yang padat ketat sendat, ada yang ala-ala jubah kaftan tuu. Ada pulak yang serba hitam. Aku paling minat yang serba hitam ni. Pada aku, hitam tu menawan. Ewahh, tak gittu uolsss? Nak dijadikan cerita, sekarang kalau keluar kompem nak sarung jubah je. Sebab apa? Sebab senang. Palingggg sonang. Takyah iron kottt.


Yang paling takleh blah, pemakaian jubah ni, buat aku selalu disalah erti kan. Orang ingat aku dah insap. Hihihi. Lawak la fulak. Lagi satu, boleh fulak bapak aku kata aku berangan nak jadi minah arab, sekali dia kata, tengok mata je faillll. Sebab mata palsu. Kantoi pakai lens kaler coklat. Kahkahak.


Mata tu. Tengokkk. Coklat terang tuuuu. Muahahaha. Palsu malsu.


Yang paling-paling sedih, bila orang kata aku pregnant. Choiiii! Sedih kut. Maksudnya nak cakap aku gemuk lah tu kannn. Rasa macam down gittu, bila orang kata aku pregnant. Tapi aku peduli hape kan muahahaha. Yang penting, aku ada jubah free orang bagi, kau hado?? Perlu ke bagitau ni semua :p


Kesimpulannya, nak bagitau yang perempuan pakai jubah hitam & berselendang hitam, tak semestinya alim ulamak gittu. Macam aku, aku rasa pakai jubah hitam ni senang. Sarung je. Tak yah iron bagaiii. Nak kata aku alim, mestilah tak berapa nak alim. Ehhehe.


Melalui entry ni, korang boleh assume yang aku ni perempuan malas iron baju. Kantoi ye disitu.


Mak jemmah tengok rege keta uolsss.