Saturday, March 3, 2012

Semoga kawan saya sentiasa tabah



Alhamdulillah kawan saya selamat dari kemalangan tadi.

Semoga kawan saya, siti sarah sentiasa tabah. Kereta ini lah yang selalu i tumpang pegi kelas dan meronggeng time kat uitm shah alam dulu. Be strong dear. Bila dapat tahu je kawan baik sendiri eksiden terus rasa macam nak nangis laju-laju. Ok, memang dah menangis laju-laju dah sebab risau sangat. Kawan saya ni sangat kurus, dan sangat risau bila dapat tahu dia eksiden. Huhu. Alhamdulillah tadi kite msg, dia kata takde pape.

Kepada siti sarah, semoga awak sentiasa tabah dengan ujian yang diberi olehNya. Kite sentiasa doa kan awak. Jaga diri baik-baik ye. Menangis sikit masa tulis ni sebab rinduuuu sangat-sangat. Huwaaaaa :'(

Kereta ni memang banyak kenangan. Huhu. Nak nangis lagi.

Rinduuuu. Nangissss lagiiiii T_T

4 comments:

Rozana Razali said...

alhamdulillah, nasib baik xde pape. =)

Cik Suheela said...

alhamdullillah takde pape yang..kite risau sampai menangis dah huhu T_T

ayu jue said...

hye ela syang...lame xsinggah blog awk..hehe

fnd said...

rindu sampai menangis...ni dah kira memudaratkan..hehe..elok lah melepas rindu lekaij