Friday, February 17, 2012

Tukang jahit bermulut jahat

I saja je private kan blog ni sekejap. Saja nak ada privacy sikit untuk lepaskan geram. Tengoklah, tunggu lah bulan depan ke, i publickan balik blog ni ye.


I punyalah geram, dah lah masuk kedai tukang jahit tu panas, tak de aircond. Pastu mulut minah tu tak macam celupar pulak kan. Dia ukur badan aku. Dia cakap, awak ni kalau tak jaga makan, nanti lepas kahwin pun akan jadi gemuk macam mak awak ni. Errk?? Boleh pulak kan?? Dah lah mak aku ada kat sebelah tu. Fuhh memang berasap lah aku. Dah lah kedai dia panas. Pulak tu mulut celupaqqq nak mampuihh. Tak ada adab betul. Tau lah awak kurus. Tapi tak payah nak bangga diri sangat. Lagipun anak kau baru satu ok. Aku akan pastikan kau obesiti satu hari nanti. Kalau lu kurus, tak payah nak komen badan mak aku ke. Bodoh betuii endokk sekor ni. Tobatlah i, pasni tak nak i hanta jahit baju kat situ lagi.


Semoga seekor tukang jahit tu dapat balasan setimpal dengan mulut dia yang tak reti hormat mak i.