Thursday, January 26, 2012

Licin berseri-seri

Ini bukan iklan produk muka ke. Tapi ni nak bagitahu tadi aku basuh lantai toilet bilik aku. Dah kilat. Amacam? :p





Kepada semua, aku nasihatkan, bersihkan lah toilet tiap hari selepas gunakan. Aku paling fobia dengan toilet berlendir, bau hamis. Huhu. Fening-feningggg. Kalau nak tahu orang tu pembersih ke tidak, korang p masuk toilet dia, kalau kotor. Faham-faham jela. Aku tak kata. Orang tua-tua yang kata :p


p/s: Aku nak tido, bapak aku dah bebel macam petir dah ni. Untuk makluman semua, mak aku tak pernah bebel. Sebab tu aku sayangggggg gila kat mak aku heehee. Tapi bapak aku, memang mulut perempuan sikit lah HAHA.


Selamat malam.

2 comments:

Sayang Amirah said...

Wow berseri2 gila toilet :O
Boleh buat menantu ni hewhew :P

.izzati liyana. said...

oh, terbalik pulak mak ngn ayh eh? hehe.

berkilat tuh! saya pon sensitip bab2 toilet ni. terbantut segalanya kalau tgk toilet kotor.