Friday, December 16, 2011

Kenapa lah saya suka sangat makan!

Kenapalah i suka sangat makan. Dahlah, i makan bukan nya sikit, penuh gedabak nasi satu pinggan. Kalau pegi kenduri kawin pun, nasi minyak i tetap penuh sepinggan. Takde rasa malu walau seinchi pun. Kadang-kadang, kalau i makan kat lua orang tengok je pinggan i. Mesti dalam hati dorang ngutuk sama i lettuw.

Ini adalah aiskrim kegemaran i. Makannnn.

Karipap pusar. Jangan cakap, 10 bijik sekali makan pun aku mampu.

Pizza hut ultimate 7cheese. Baru makan baru-baru ni. Kakak i yang baikhati yang belanja. Tengokkk?? Makan lagi.

Dan kebanyakan gamba-gamba dilaptop i, adalah gamba makanan. Jadi bila i bukak je laptop, mesti rasa nak makan LAPTOP. Dan boleh tahan banyak gamba i bergamba dengan makanan, berjuta-juta lemon.

Wahai ketam, sila sepit mulut i supaya tak kuat makan lagi.

Saya taknak makan banyak-banyak lagi T-T

5 comments:

Sabrina said...

saya suka makan jugak! jgn berhenti makan... makan itu indah! hehe!

Cik Suheela said...

waahhh ada geng mkn..tp i da bambam la yangg muahahaha

Sabrina said...

ala...xpe... lepas tu kasi bakar.. (excersice)
ceh! ckp org, tuan yg ckp ni pn slalu bg alasan xnk g jogging! :P

NurIzza said...

hahhah ang skang wat per jer sue?

starzieti said...

pizza tuh buat saye terliur. yummay ! :D