Thursday, October 13, 2011

Yang mana satu pilihan kalbu?



Ewahh, letak gambo gedabak macam wordless wednesday, padahal dah thursday hiks. Ada macam-macam jenis produk losyen dipasaran. I main beli je kalau suka. Walhal, bukan pakai sangat pun. Setakat ni ada 4 losyen, tapi yang kerap pakai satu je. Yang lagi 3 pakai kadang-kadang. Biasalah, barang lama sering dilupakan. Tak gituu.

Apa pula produk losyen kegemaran anda? :)

8 comments:

♥ ajaa tyne ♥ said...

hehe.
cam sama je kite..beli bnyak2 tapi guna yg suka je..
perempuan oh perempuan =)

IEQAH said...

kitaa tak sukaa losyen..HUHU.. kerana emlekit..tp satu losyen yg kita pakai dr cosway..bestt

Cik Suheela said...

♥ ajaa tyne ♥: haha same lah pempuan kan kan kan ;)

Cik Suheela said...

IEQAH: yg warne ungu tu eh??kte bab losyen mmg khatam hiks ;p

NurIzza said...

tak leh pakai losen skang... :(

nazirah said...

kte suke losyen vaseline hee lembut ;)

Cik Suheela said...

zatul: knp yang??hehek

Cik Suheela said...

nazirah: kte suka vaseline yg kai kat bibir tu hihi..