Thursday, September 29, 2011

Orang kurus yang sibuk nak gemuk

Assalmualaikum.


Sekarang ni i jadi pelik sangat dengan manusia yang nak gemuk. Bukan apa, berat tu macam dah ok-ok je tu, lepastu bila ada makcik-makcik tegur: badan hang ni kurus kedengking sgt lahhh, sebukkk lah nak cari jalan macam mana nak gemok kan badan. Lepastu bila dah naik berkilo-kilo, sebukkkkk nak announce satu dunia yang dia dah gemok, nak turunkan berat badan. Yang dulu hang p beriya-iya sangat nak gemuk sapaaa suruh?? Hakhak :p


Bukan nak menyindir ke hapeee, tapi sekadar nak menasihati. Dah elok-elok kurus, pastu nak gemuk. Alahhh, kalau makcik-makcik tegur u keding, tak yah nak risau, asalkan u sihat tubuh badan, tak pengsan kalau buat keje, udaahhh. Ye dakkk?? Tapi kalau memang u kurus sgt sampai pengsan-pengsan, memang WAJIB LAHH gemuk sikit. Bahayaaaa tuuu.


Sebenarnya, tengah emosi sebab berat wa naik 2.5kilo bebehhhh. Hebat bukan??

Risau takut-takut jubah konvo untuk bulan depan tak muat T_T

Dengan itu, saya mengisytihar diet secara besar-besaran dan mewah-mewahan.

Ni berat dulu. Sekarang tambah 2.5kg yea uolsss T_T


Nampak macammmm kurussss. Tapi dalam-dalam tuhan je yang tahu. Sobsobsob.

Dah pencen jadi gadis shushi, nak transform jadi gadis bunga pulak kih3.

Bubuiiii korang.

9 comments:

ade2mama said...

42. berat???
no2..ringan lgy..aku pown bru 50 sob3 eheeh

Ct Kamila said...

isk3..kalo sibuk nak kurus macam ai ni xdelah pelik nau..huahua

LittleGurl said...

nampak kurussssss ok!!!

JaJa'Z said...

dik...kalau 42+2.5kg tu dah dikatakan berat..tak tau la akak nak cakap apa...berat adik tu darab dua..tu lah berat akak..maha dasyat tak? hehheh

Benrauf said...

Yang penting sihat walafiat, hidup bahagia. Tahniah untuk konvo anda juga.

Mya said...

awak nampak sesuai je ngn berat tu =) plg penting bmi kena sesuai:)

Cik Suheela said...

kif3..korangggg..saje je nak wat propa, nak diet pon susah derrr..xnk makan mlm je kui3.. :P

gilaweb said...

ya btul bmi kena sesuai...

Cik Suheela said...

betul3..^^