Tuesday, August 23, 2011

Mushroom penne yang pekat lagi gebu

Assalamualaikum.


Lagi sekali, tajuk memang tak boleh blah, macam masakan paling sedap kat dunia je kan kui3.


Macam biasalah. Saya memang tak berapa gemar nak masak, tapi kalau terasa nak makan sangat sesuatu tu, kompem saya akan berusaha masak sendiri. Kalau uols rasa mengidam nak makan sesuatu jangan susah-susah kan diri keluar duit, DIY lagi jimat :)


Nyum nyum. Makan lepas berbuka ye. Bulan posa ni.

Rebus penne dulu.

Milky milky juicy nyum nyum :p

Zoom sikit.

So, apa lagi. Mari kita cuba masak sendiri. Walau hakikatnya i tak pandai masak pun hehe.

Budak kecik ni mesti akan datang dapur hanya bila dah siap masak. Pastu buat muka comel macam kat atas tu, mintak disuap.

Selamat mencuba (walhal aku bukan bagi resepi pun kan)

Resepi cari sendiri kat tenet. Yang i buat ni, resepi buatan sendiri campak-campak siap :p

Assalamualaikum.

14 comments:

unieMARKS :) said...

mmmmmmm.takpa pagi lagi.blum rasa lapar.lallala.tgok lama lama pun tak tergugat ;p

Cik Suheela said...

HAHA tgok la ptg2 sikit ;p

JaJa'Z said...

aduh..sedap tu...nak resipi bleh? jaja memang suka masakkan cenggini..biar la hubby tak suka pun..hehhe

sifu im said...

erkkk..sedap nmpk

ayanuts said...

yummy..nmpak sgt menyelerakan.tp sayng xde rspi..kalo xblh cuba..huhuhu

kaizen said...

lain kali akak poskn kat sy skali OK?? heheheh

Semut Senyum said...

mula2 terjah sini, trus nampak santapan tu...mak aiiii sedaappppnyeeee.....

Cik Suheela said...

JaJa'Z: saya pun suka resepi camni heee..tapi satu family kte xsuka..samalah kita hihi..

Cik Suheela said...

sifu im: mmg sedap hahahaha

Cik Suheela said...

ayanuts: haha segan lah nak bagi resepi sbb kte bukan sifu masak huhu

Cik Suheela said...

kaizen: nnti basi :P

Cik Suheela said...

Semut Senyum: sedap..heee :) ce try wat..beli yang dlm tin yg siap tu,sonang heehee

Yanyan said...

uwaaaa shedapnyaaaa. tetbe lapar :D

Cik Suheela said...

yanyan: heee mesti skrg dah kenyang hihi