Wednesday, August 17, 2011

Kulit yang licin dan mata yang cun di pagi raya :)

Assalamualaikum semua.


Sekarang ni, post blog saya asik-asik pasal raya. Maklumlah, raya dah hampir tiba. Walaupun pagi raya, aktiviti i hanya lah duduk di rumah saja, tapi nanti time beraya di rumah sanak saudara, kompem-kompem lah korang nak cun-cun kan? Apa lagi, mari kita dapat kan kulit yang licin dan mata yang cantik di pagi raya :p


Mari dapatkan mata cun di pagi raya. Saya selalu beli lens dekat tenet je. Jangan pakai setahun, lepas 3bulan buang lah ye. Untuk raya ni, saya mahu cuba kaler grey kui3! :p


Korang mesti dah tahu ni produk apa. Famous amous produk ni. Saya cuba collagen skali, sangat berkesan! :)

After 3 days, makan VCO dan collagen catalyst. Hehe. Saya nak promote ni, belilah. Jerawat kecik2 I yang kat dahi tu pun cepat gila kecut. Jom makan VCO & collagen, masih sempat nak cun sebelum raya ni ekekeke :D

Sila dapatkan VCO dan collagen catalyst untuk kulit yang licin di pagi hari raya :)

Jangan lupa, contact lens raya juga :p

Selamat berpuasa semua :)

14 comments:

SHaRKFiQ SSM said...

uish, awai prepare mata raya~ hehehe

Cik Suheela said...

HAHAHA mestilah..raya setahun skali :p

ct kamila said...

beli katene yunk vco + collagen catalyst tu?

superb best eh..

=)

Cik Suheela said...

ct kamila: i beli dekat agen catalyst..dkt fb heee..you kalau pasal kulit mesti minat kan? hehehehe.. :) jom lah try ;)

yaya | mohd said...

wahhhh!!beshnye..yaya na try vco ni,,
pi nntila..uet tgh tade ag ni
hee..yya pon bru bli lens,,kaler gry ngn choc.raye sakan laa nnti kte k su:)

Cik Suheela said...

yaya, wahhh itu sudah tentu..sakan kita berdua yaya hihihi ;)

.izzati liyana. said...

berkesan eh? saya pernah makan vco tu kejap. mcm takde ape effect pn. terus tak makan.lagipun susah sebab saya bukan jenis yang bagi komitmen kan.

Cik Suheela said...

hahaha lawak lah zati ni..saya pun..hangat2 tahi ayam je pun..lame2 nti tinggal punya hik3..

ct kamila said...

haha...2 laa pasal..ble ade skin product je, mesti teruja.. muehehe..

:P

sya hassan said...

woahh.. tetibe rse aura nk pkai lens.. nk bli lens jgk lah.. hihi boley la gnti spek..heee

azalia hjsalleh said...

dh cuba product tuh.
tp x berkesan sgt kat kulit kita

Cik Suheela said...

ct kamila: haha samelah..i pon camtu gak heee ;)

Cik Suheela said...

sya hassan: try lah..mesti cunn punya..heee ;)

Cik Suheela said...

azalia: yeke?kte pon penah bace ada org kua bintik2 merah after use dat VCO..tgok jenis kulit kot kan..