Monday, August 22, 2011

Cornflakes madu idaman semua orang

Tajuk atas memang tak boleh blah. Nak cite ni, sepanjang dok umah ni, terasa macam nak buat kuih raya pulak kan. So, i telah pon buat cornflakes madu buat bakal tetamu yang akan datang ke rumah saya raya nanti. Ape lagi, jom pakat ramai-ramai mai umah eden. Kuih ni dijamin sedapppp punya lah :p


Sape suka cornflakes madu? I bet seantero malaysia suka makan cornflakes madu ni. jarang nak tengok manusia yang tak suka cornflakes madu. Nak buat pon sonang. Tak caye? Korang google lah resepinya kat tenet ni, macam-macam versi cornflakes madu ada.


Kasi zoom sikit. Terliur tak??kehkeh.

Haku buat sorang2 je kat dapur. Punya lah bosan.

Dapat le 2 dulang :)


Kau tengok ni. Kalo dah siap je kuih, pakat ramai je manusia kat dapur ni. Lagi2 si kecik tu. Sampai comot2 makan.

Ok lah, selamat buat kuih raya ye korang.

Toksah buat yang rumit-rumit. Buat yang sonang-sonang je. 

Sape nak datang umah i raya ni gtaw le ye. Nanti i siapkan duit monopoly untuk korang :p

Assalamualaikum.

8 comments:

Lyaa Suriany said...

mmg rajin la..
hee
lya ingat nk buat popia jek,
tp mood rajin yileeek lg..

Sweetie Pie said...

haaa....sedap biskut cornflake madu ni....daa lame SP xbuat...senang je kn..pejam mate je daa bole buat...hee

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hye nice cookies..nak jugak tapau pliss

Semut Senyum said...

best nye... rangup je tengok...

Cik Suheela said...

lya: pehhh rajin nya nak buat popia..leceh tu heee..kte mls hikhik

Cik Suheela said...

sweetie pie: haha kalo pejam mata tertido lah yang hahaha

Cik Suheela said...

**Bila Comel Jadi Comot**:hik3 dtg umah je blh tapaw :p

Cik Suheela said...

senyum semut: hehehe mestilah rangup ;p