Monday, July 11, 2011

Entry yang buat anda punya perut dan mata jadi geram.

Assalamualaikum dan selamat malam semua.


Tanapa banyak kata, entry kali ni saja je nak wat perut & mata korang geram je tengok. Segalanya yang comel-comel belaka. Saya tengok pun rasa nak menangis je. Cute sangat! :)










kalau yang ni, tak tahu lah korang suka ke tak sebab takut cam was-was inti cupcake ni diperbuat daripada daging ba alif ba ya :p


p/s: nak pergi gosok gigi ;)

6 comments:

A retarded kitty said...

comel-comel semua, sayang nak makan.

.cqyn. said...

domokun somokun ! comel ! lapaaaaa

Cik Suheela said...

comel kann??sayang nak makan ;)

Cik Suheela said...

cqyn: domokun sgt comel heee :D

h f said...

comelnyer piggy.. tapi memang was2 nak makan hehee

Cik Suheela said...

tahu takpe..haha..