Tuesday, May 31, 2011

Kerana tiada wang masuk, seluar yang koyak tidak dapat diganti.

Bismillah..

Tiup2 ape yang patut. Penuhnya habuk kat blog i nih T_T

Hai korang. Buat apa tu. I macam biasalah, menanam anggur. Tunggu hujan duit turun dari langit. Besnya kalau betul-betul ada.

Aku mcm biasa lah, bosan-bosan mesti akan gedebak gedebuk dalam bilik. Cube teka aku buat apa? Aku kemas bilik ke? Err, tak lah. Menari dance pad. Ok, mari kita menari dance pad. Selain menurunkan berat badan, ianya boleh buat anda sihat dan tak lembik-lembik macam ikan belut.


Ok, let's get fit ;p

Hebat tak?? Alahai, I terrer men beginner & intermediate level je (-_-)"

Banyak tau kelebihan men dance pad ni. Selain boleh turunkan berat badan, boleh buat minda korang cergas, takde lah rasa nak pening-pening lalat sebab darah tak jalan. Punca rasa pening ialah darah dikepala tak bergerak. Jadi langkah terbaik ialah bersenam, pasti pening dapat diatasi ;)

Bila keluar jalan, tak sah kalau tak belanja walaupun makin hari duit makin berkurangan waaaaaaa T_T

Nak dijadikan cerita, balik jalan tadi, baru I perasan seluar I koyak. Bukan koyak di kelengkang ye. Tapi.....di punggung....Huahuahua
Selamat lah I tak pakai baju kontot2, baju I semua kebanyakan nya bawah bontot. So, tak nampaklah koyak selua I tadi time jalan. Fuhhhhh selamat.

Duit dah berkurang, gwa tak dapat beli selua baru T_T

Mekap anda akan lebih cantik kalau pakai benda kat atas ni. Tak percaya, beli lah.
Perlu ke nak promote benda ni kat sini. Hehehe.

Sekian ceramah saya pada hari ini. Sehingga ketemu lagi di lain masa.

Memperkenalkan tok imam I yang comel lote
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Salam :)

No comments: