Saturday, April 30, 2011

Boleh tak bawak aku pergi bercuti?


Seumur umur hidup aku, tempat paling jauh aku pernah pergi ialah perlis. Itu pun masa lawatan masa kat matrik dulu. Kalau dengan family, perjalanan yang paling jauh I pernah pergi ialah ke KL T_T Sedih tak?? Tapi tu la, aku memang begini. Tak pernah rasa pengalaman bercuti dengan family macam kawan-kawan semua.

Kau orang cuba tanya tempat apa je yang aku pernah pegi? Cameron? Tak pernah. Genting? Sumpah! Aku tak pernah jejak kaki kat situ lagi, tolonglah kesian kan aku. Bawak aku p sana cepat. Huhu.

Kalau cuti sekolah, mesti kawan-kawan bagitahu yang dorang p disneyland la, p genting lah, macam-macam. Family bukan jenis macam tu. Ada duit je nak p bercuti, bapa ku lebih senang simpan uang lebih dalam bank daripada guna bonus dia dapat untuk bercuti. Takpelah, bagus. Aku tahu, bapaku memang jimat sangat orangnya.

Dengan keazaman yang tinggi, aku tekad. Nanti aku dah keje, akan aku bawa family ku untuk bercuti selalu. Nak bagi mak abah relaks. Sudah2 lah cari rezki untuk kami. Biar kami bagi duit kat mak abah ye :') This is my last semester. 4 paper to go. I have to get strong. Mindset: Grade on time!!!

I betul2 teringin nak pergi bercuti tepi pantai. Sangat suka pantai. Tapi malangnya, kat JB takde pantai. Yang ada cuma pantai lido yang dah tercemar je. Wawiwu.

Wahhh lawaa yuu. Image aku ada kat kerusi kayu tu, pakei bikini bahaha. 

I ada kat situ tengah jalan-jalan kat tepi2 air. Yang pakai baju pantai & spek hitam, nampak tak korang?? :p


Wa tensen. Tolong jawab kan exam untuk wa ea.


Ok, enough suheela. Paper exam ada lagi 4 tau. Huaaaa!


Selamat tengahari semua. Daaaa! :D

1 comment:

-telordibasuh- said...

jom g telor bawak g bercuti hahaha..