Monday, January 3, 2011

Uitm Dihatiku

Ok. Title entry tak tahan "Uitm Dihatiku". Sekarang saya berasa sangat bersyukur kerana masalah yang di warwarkan selama ini di blog telah setel. Alhamdulillah. Setelah dapat kolej, baru aku nak canang title kat entry ni Uitm Dihatiku. Rasuah betul.


Buat pengetahuan korang, hari ahad pagi saya membuat rayuan kolej (iaitu menagih simpati dan kasihan kepada staff kolej untuk mendapatkan sebuah bilik di kolej). Harini, Isnin baru dapat bilik kat kolej ni. Semalam saya bermalam di tepi-tepi longkang di uitm shah alam. Ok tipu, saya bermalam di tempat rahsia. Tiada siapa pun boleh tahu ye :p


Ingatkan susah nak dapat kolej, rupanya senang je. Bukan apa, semester lepas saya duk JB, wat latihan praktikal di sana. Jadi, mana lah mungkin aku dapat duduk kolej tanpa sebarang aktiviti kolej di semester lepas. Ewahhh. Susah-susah aku nak explain, korang nak tahu ke :p


Ok, sempena semester terakhir disini (ewahhh nak bagitahu diri ni senior kan :p) saya ingin belajar bersungguh-sungguh. Nak habeskan masa bersama teman-teman disini dengan baik. Yelah, lepas habes study ni, mana lah boleh jumpa-jumpa selalu. Teman-teman dah sibuk planning nak kahwin dah time tu kan.


Gambar sekadar hiasan semata-mata. Ini gamba aku kat dlm surau. Bukan aku pakai tudung cenggini pon, sebenarnya ni gaya shawl yang baru je habes dibuka penitinya. Kemudian, menggatal tangan nak amik gamba, lalu kulilitkan saja shawl itu ke kepala.

Stop dulu ye korang. Semoga tahun baru ni, dapatlah sama-sama kita menempuh hari yang mendatang dengan tenang, riang dan bahagia. Salam :)


P/S: Sorilah, mungkin tak dapat nak update blog slalu & blogwalking selalu macam di rumah dek kerana wireless yang agak siput sedut di kolej ni. Tapi akan dipastikan yang saya akan buat juga. At least, seminggu sekali heee :)

20 comments:

Ayeem Jemain said...

uitm mana ni? :D

Cik Suheela said...

shah alam. knp? hehe sama ke? :)

cik ETTY said...

dpt kolej ne?
hehe syoknye last sem da

haniey said...

cantikla akak pakai shawl cam2..cute je.. :) hehe..

Fxysche Nas said...

lega sgt kn bile dpt kolej..
hehe ;D

-telordibasuh- said...

unikl i love u hehehee

zOeY zAu YaH said...

selamat blajar kembali hehe

Cik Suheela said...

cik ETTY: dapat kolej melati. heee seronok sgt! :D

Cik Suheela said...

haniey: hahaha tu shawl gaya serabot :p

Cik Suheela said...

Fxysche Nas: betul2. tahu takpe :)

Cik Suheela said...

telordibasuh: uitm tetap dihatiku hehe :D

Cik Suheela said...

zOeY zAu YaH: heee tq :)

Syafiq Rosli said...

hehe..all da best ya

amier azrul said...

upm dijiwa ku ^^

♥e'in♥ said...

blaja rajin2 ye.. =)

Cik Suheela said...

Syafiq Rosli: heee thank u :)

Cik Suheela said...

amier azrul: oh upm pun upm lah ekekeke :p

Cik Suheela said...

♥e'in♥: okie ;)

SizZLing SuZai said...

salam
thanks 4 d vsiting..comelnye awk ^^

.cqyn. said...

terbace entry nieyh, haha. btw, uitm mane?