Wednesday, January 12, 2011

Moh layan lagu jiwang malam-malam buta begini

Meh kita layaaaaan lagu anis suraya malam-malam buta begini. Lagu setia aku kalau berkaraoke dengan family heee :) Entah kenapa, aku asik dok ulang lagu ni dekat telinga aku smpai 10kali agaknya. Fuhhh. Kasihan cik telinga. Mungkin cik telinga akan berasa jemu. 




Kulerai segala yang terkusut
Ku simpul agar menjadi rapi
Demi menjaga hatimu
Ku rela mengalah selalu
Mengapa kau berubah laku


Inikah yang harus ku terima
Di atas setia sekian lama
Kau menjadikan aku
Pelakon dalam sandiwaramu


Rinduku cintaku bukannya yang terkusut
Kuikat kubelai dan kusimpul. oohh.


Hati ingin berbicara
Hati pun sering bertanya
Di mana hujung jalan cerita
Bukannya di bibir tanpa sebarang noktah


Selangkah engkau pergi seribu langkah aku mengejarmu
Sekelip mata engkau hilang seluruh pelusuk ku cari. oohh.
Setinggi mana engkau cuba membawa diri akan aku daki. oohh.
Sedalam mana engkau cuba menyembunyi kan ku selami


Biar tebukti biar bersaksi
Cinta kita cinta tersimpul rapi

Terima kasih kerana membaca. Lebiu :)

8 comments:

-telordibasuh- said...

haha..sory telor xdapt la feel jiwang la..hahahaa..serius xpenah dengar lagu ni

Cik Suheela said...

wahahaha rugi2..lagu zaman tok kadok kot ni heeee :D

NURI said...

http://norfaeizenabdulrahimneyu.blogspot.com/2011/01/3-wanita-popular.html

:)
jemput sggh sini jugerr

ayu jue said...

ela..ader mase jom karok..dengar sore sumbg ju pulak..eheh~

ferra ferro said...

lagu feveret karaoke ni ! x)

Cik Suheela said...

NURI: okeh dear :)

Cik Suheela said...

ayu jue: ju. jom kte p sesame ekekeke :D

Cik Suheela said...

ferra ferro: wahhh kte same. kte same heeee :D