Monday, January 24, 2011

Korang ade????

Assalamualaikum korang :D


Aku ade mende-mende alah yang kat bawah ni. Jom mai tengok heeee.


No. 1
Tadaaaaa! Biznes card i. Consultant yuuuu. Jangan memain. Korang adeeee? (HAHAHAHA KEJAM) Jemput datang kat alamat tu. Sampai tahun depan pun korang tak jumpa alamat premis biznes aku tu :p

No. 2
 Kawan-kawan baik. Sesetengah kenal dari tingkatan satu yuuuu. Korang adeeeee? Bluekkkk :p

No. 3
 Kawan baikhati. Kawan gelak paling kuat. Kitorang tak penah stress. Suka gelak supaya awet muda. Betul ke??

No. 4
Kitorang ade baju sama. Comel kan baju bulat-bulat ni?? Korang adeeee??? Kalau takde moh la beli sesame ;)

Ok lah. Betul-betul takde keje aku ni. 



Berat gwa turun beb. Daripada 45kg. Mungkin akibat semester 8 yang penuh cabaran ni. Pehhh. Banyak betul kerja nak disiapkan.


Terima kasih kerana membaca :)


Luv u all readers & followers!

10 comments:

fyna said...

omg kurusnye you!

♥e'in♥ said...

mak ai.. kurusnye!

ayu jue said...

eila>>jue xder!!tapi jue ader kamu!!

Cik Suheela said...

fyna: ekceli tak kurus pon fyna..kte kan pendek T_T

Cik Suheela said...

♥e'in♥: oh tidak kurus ponn huhuhu

Cik Suheela said...

ayu jue: ju...tacing nye hihihi..miss u ju :)

yan_n.i.m said...

cantek baju bulat bulat tuh.. nak beli same laa. hehe

Cik Suheela said...

yan_n.i.m: heeee jom2 ;)

SnowQueeny said...

arghhh tak sanggup nak tgk penimbang ko tue.. nak kurus jugak!! buwek!! nie asl pic aku tarak ader.. :P

Cik Suheela said...

hahaha len kali dtg lah bilik aku timbang wakakakaka :)

pic ko ade dlm hati aku je :p