Wednesday, December 8, 2010

Takde tajuk


Orang kata, musuh jangan dicari. Tapi nampaknya musuh yang cari saye ye :p Oleh itu, saye telah mngambil keputusan untuk meng BLOCK FB orang yg memusuhi saya demi mengelakkan perkara2 buruk berlaku nnti ekeke. Saye dah mintak maap tapi nampak gaye mcm taknak terima, jadi abaikan si dia sbb saye masih ade keluarga, sahabat dan kekasih yg masih syg saye dan TIDAK MEMUSUHI saye :D

Arini saje nak update pasal jalan2 tadi. Takde modal nak tulis ape, tapi masih merindui blog yang tak lawa dan menarik langsung ni hihi.

Tadi jalan2 di sekitar JB. Lokasi terpaksa dirahsiakan takut dek orang yg memusuhi saye mengekori saye, mungkin :p

Jalan2 bersame kakak & anak buah kesayangn, Fathurrahman. Fathurrahman terlalu byk sgt berlari2 smpai makcik dia ni dah tak sanggup nak kejar dy, jadi terpaksa wat hukuman pada anak buah dy, KURUNG dalam troli. Hahaha! Senang siket keje makcik2 dy ni nak soping kan :p



kte layan gamba ni dulu sbb mls nak susun gamba haha..
ni namenye masker collagen..
bagus taw..
pakai ni kalaw xnk kedut cepat :p

ok lihat..tu dia shushi murahan ditanganku..
rm1 satu..beli 3 untuk perot saye dan perot Fathurrahman :)

kemain begaye lagi my boy pkai sepek itam..

ni dia hukuman untuk budak bwh 7tahun klw xreti duduk diam..
kurung sama dia :p

ni aku yg nak beli ke fathur ni????


ni benda kedua yang dibazirkan..
comel kan tajuk dy :)


benda ke3 untuk pembaziran..
murah beb rm10..beli jela..


ni dia..lipgloss oren..
lama sudah kucari..
akhirnya kutemu juga..


balik2 je aku kena mandikan si kecik ni..
punya muncung mulut dia buat..
sbb xnk mandi..


ko tgk ni..bila aku da mandikan kemain suka lagi dia..
kemain muka....


tgok siap berkompang lagi guna cebok tu..ish2

Sekian untuk hari ini. Nak mandi. Daaaa!


No comments: