Tuesday, December 28, 2010

Keinginan ku yang tiba-tiba sempena tahun baru yang bakal tiba

Tiba-tiba rasa macam berkeinginan sesuatu. Yang semestinya perlukan wang untuk penuhi keinginan ini.

Keinginan satu: Nak buat rambut mcm Lilianna Mardiana. Cun dia ni. Cair i tgok dia dan rambut dia yang sangat sihat dan menggoda tu. Auww!

Keinginan dua: Nak beli bulu mata palsu mcm si laudya chintya bella. Nak pakai time kelua. Macam artis pulak kan nak pakai bulu2 mata palsu nih.

Keinginan tiga: Nak beli jaket jeans. Saya tak pernah ada jaket jeans T_T

Keinginan empat: Nak handbag kaler merah. Tak pernah ada. Saya cuma ada handbag kaler biru, cokelet & hitam je.

Keinginan lima: Nak kot labuh ni boleh tak? Tapi kalau ada pun, nak pakai time bila ye? Malaysia bukan turun salji ek.

Keinginan enam: Nak jaket bulu2 ni. Ni pon sama. Ape pasal lah aku nak yang ni. Bukan nak p oversea pon. Tapi lawa lah kot bulu2 nih :)

Keinginan tujuh: Nak high heels camni. Belikan satu boley?? Biasa kelua pkai wages je berani sebab bawah dia lebar. Kalau pkai heels yang runcing mcm ni tak tahu lah saya dapat berjalan dgn selamat ke tak T_T

Ok, saya stop angan2 saya dulu. Sila layan video lagu angan-angan di bawah, lagu faveret kakak saya time karaoke.


12 comments:

F.a.S.h.E.e.H.a said...

Try heels dgn handbag merah. Kompem vouge. Hahaha:)

Idayu Suraya said...

handbag merah gorgeous....try la...

Cik Suheela said...

F.a.S.h.E.e.H.a: klw pkai jln2 boleh la. klw pegi fac taknak lah, pnjat bukit sakit kaki wahahaha :p

Cik Suheela said...

Idayu Suraya: ya betul. nak beli, tapi tggu duit masok lah hehehe ;)

aNnE said...

yer moga tercapai semua..hehe

say to easy=) said...

liliana mardiana tu mmg cantik org die in real...dia junior in my uni wpun kami sama umo..hehe

ayulunera said...

yepp...ayu pon nak rambut camtu....kene wat treatment slalu gini...
ayu pon teringin nak ade jaket bulu,tapi nak pegi mane,.hehehe

Cik Suheela said...

aNnE: aminnnn :)

Cik Suheela said...

say to easy=): ohh yeke? kulit dia dgn rambut dia lawa gila kan :D

Cik Suheela said...

ayulunera: tahu xpe. tak tahu nak bwk p mane kan heee :)

Ayeem Jemain said...

thanks perkenalkan ayeem ngan lilanna. sumpah baru kenal. lawa gila! rawr!

SnowQueeny said...

boleh2 saper kater tak leh.. huh.
thn nie dah wat lum??
klu dah wat rambut gtau.. huh.. aku pun tgh usha kedai.. hoho..