Sunday, December 12, 2010

Jalan-jalan cari kerja

Assalamualaikum w.b.t. Azam baru. Nak bagi salam untuk memulakan pendahuluan disini heee. Harini cuma nak cerita yang saya pergi ke career fair semalam di danga city mall. Sebenarnye bukan kehendak saya, sebenarnya kehendak kakak saya. Jalan la pusing2 dlm career fair tu. Sgt bagus. Mcm2 ade. Kalau untuk budak kos Accountancy mcm saya ni, toksah nak risau la, sbb byk gila jawatan Akauntan kosong.



di dalam toilet. berusaha untuk nampak kn pas masuk career fair yg tertampal kat lengan i tu. nampak tak nampak tak?


akak i kesian tgok beriya2 naa budak ni nak amik gamba nampak pelekat kat tgn dy. dengan bantuan kakak i, dy petik kan gamba untuk i. masih tak nampak lagi kan?


haaa. tu dia pas masuk career fair. aku betul2 abadikan kenangan aku p career fair first time. Sila tepuk tangan dengan gemuruh.


balik rumah i masak ini. ini baked beans campur telur. sedap. tak caye cuba lah try :)

2 comments:

leeza said...

cik ela suke bergambar ye heheh mcm muke mak cik ela la heheheh comel

Cik Suheela said...

suke2..msti sume pompuan ske amik gamba kan hee :) u pon comel..