Monday, December 13, 2010

Ini Tadi Punya Cerita

Ok. Terasa ingin mengarut disini tgah malam buta untuk sambung entry tadi Jalan-jalan cari kerja. Pagi2 lagi (pagi la sangat kalau pukul 11 tu) sudah bergerak ke kondominium dekat2 dgn sekolah asrama penuh tun fatimah. Tujuan nya untuk hadirkan diri ke kenduri sepupu saya punya cucu sunat. Baru tahu aku dah tua kan? Dah ada cucu sedara uuuu. Maklumlah sekarang ni cuti sekolah. Banyak betul orang nak guna khidmat Tok Mudim time2 gini. Untung Tok Mudim.


ok. abadikan kenangan ini. tanpa flash.


kenangan kedua. dengan flash. tengok, tiba2 jadi berseri2 muka aku.


lihat lah perut ku. ramping kan. ilusi je ni.


tiba2 ribut taufan melanda. macam nak tercabut tudung aku kat situ. bukan aku saja nak selak2 dada tau.


malamnya pegi jusco. ternampak nose up clipper. mahal 90sen daripada harga di blogshop2. (RM5.90)


saya dan mak tiba2 jadi model makanan bayi. Heinz.


eh. akak aku dgn fathur pon ikut serta jadi model.

Ok da malam. Tido2. Esok kena bangun awal nak bersenam. Bersenam untuk kesihatan. Selamat Malam semua :)

10 comments:

Fxysche Nas said...

sporting nye mak nk jd model same.
hehe..comel
happy family ^____^

Cik Suheela said...

hehe mak mungkin terpaksa tu ekeke :D

sekamar rindu said...

salam....

salam...singgah sambil follow ur blog....** 30


nice blog...terima kasih juga kerana sudi follow blog saya yg tak seberapanya tu..

the daten here said...

i baru je follow u. tengs follow i keep in touch ok:)

princess pisang said...

u r cute..dh folo ^_^

Cik Suheela said...

sekamar rindu: ur welcome :)

Cik Suheela said...

the daten: tq dear :)

Cik Suheela said...

princess pisang: tq dear :)

MisZ Aien said...

wak..nose up clipper ni utk pe ek

Cik Suheela said...

MisZ Aien: oh itu untuk mancungkan hidung. u try lah, ada jual kat jusco :)