Tuesday, December 28, 2010

Apa beza tahun lepas dengan tahun ni?

Apa beza tahun lepas dengan tahun ni punya gamba bersaiz pasport? Tahun lepas da amik gamba paspot da. Tetiba tahun ni, menggatal nak amik gamba lagi. Lagipon aku memang suka amik gamba kat kedai ni. Kedai tu orangnya peramah, harga pon murah je. Gamba bersaiz paspot siap dalam masa 10minit, boleh dapatkan dengan harga RM7 untuk 4 keping. Dapat softcopy skali. Lagi satu, dia edit sikit gamba kita tu guna adobe photoshope, jadi gambar u all tak akan nampak bercapuk-capuk macam amik gamba kat kedai lain tu.


 Ni gambar tahun lepas 2009. Haaa gelak lah puas2. Muka aku nampak macam makcik2.

Ni gambar tahun 2010. Terbaru punya.

Ok. Mari kita cari beza antara dua gamba ni eh.

1. Gambar tahun 2009 nampak macam muka makcik-makcik je aku kan. Gamba tahun 2010 muka berubah terus jadi nenek-nenek.

2. Gambar tahun 2009 muka hitam. Gamba tahun 2010 muka dah cerah. Terima kasih NATASYA (promote produk kecantikan)

3. Gambar tahun 2009 muka aku kurus. Gambar tahun 2010 muka aku jadi tembam & bulat gila macam bola.

4. Gambar tahun 2009 aku pakai tudung syria, di awal2 kemunculan tudung syria ekspress. Gambar tahun 2010 aku dah pndai sikit pkai shawl kalau kua jenjalan sebab. Kalau tak aku pakai lilit je sampai terlilit-lilit leher aku.

5. Gambar tahun 2009 aku punya mata kecik. Gambar tahun 2010 mata aku jadi galak sebab dah pndai pakai kanta lekap berbagai-bagai kaler. Terima kasih kanta lekap kerana buatkan mata aku besar & galak.

Ucapan terima kasih kepada encik photographer sebab buat muka aku mcm flawless gila, takde cacat cela. Padahal muka aku banyak gila cacat dan celanya.

12 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kamu sungguh cantik
(:

Fiqah Alias said...

wahh siyes..makin cumel laa...=)

Cik Suheela said...

Anisa Hang Tuah: waduhhh. tidakk dong..ehehe tq dear :)

Cik Suheela said...

Fiqah Alias: hahaha biasa je la fiqa. tq dear :D

Farhah Zaidah said...

2010 nmpk lbih ceria dan cntik...tpi 2009 tuh nmpk kulit awk cntik r...putih kemerah merahan gitu... =)

soella said...

makin lama makin kiut gitu =)

ღEimaneelღ said...

comel + cantik + cun + gojes!! mmuahh! hahaha

Cik Suheela said...

Farhah Zaidah: yeke? tapi 2009 tak kemerah merahan sbnrnya. wahaha :D

Cik Suheela said...

soella: heee thanx soella :)

Cik Suheela said...

ღEimaneelღ: muahahaha thank u. Muahh :p

MisS NadRAH said...

2009-gamba zaman mude2..
now...da mkin mature kan...
comey lote...(^_^)

Cik Suheela said...

weee..tq nadrah..u pon comeyy sokmo :)