Wednesday, December 29, 2010

Aku dah risau. Tolongggg!

Esok aku dah nak balik shah alam. Barang dah siap pun kemas. Tapi, yang menjadi problem sekarang aku punya kuliah nak start dah isnin depan. Nak menginap kat mana pun aku tak tahu. Wahai kolej melati yang indah, berilah saya tempat penginapan satu bilik. Saya nak tinggal mana kalau tak ada bilik yang dekat dengan fakulti. Nak sewa luar?? No no no. Tinggal satu sem ni je, pastu dah abes study dah. Sungguh membazir duduk lua. Huaaaaaaaaa. Nak menangis sekarang. Tolong lah bagi saya kolej wahai uitm shah alam. Kalau dapat kolej saya suka sebab dekat dengan fakulti accountancy yang indah (bila waktu malam je sebab pagi2 nampak cat dekat dinding terkopek kopek) Tolong lahhh saya. Kawan2 yang duduk shah alam. Bagi lah saya tumpang umah anda selamanya seminggu sementara nak tunggu keputusan rayuan kolej T_T


Nak duduk kat bus stop yang comel ni boleh?? Sebak betul dada aku memikirkan hal ni.

8 comments:

miss Fyqa said...

mudah-mudahan dpt iye bilik hostel itu :))

Cik Suheela said...

aminnnnn.....sebak rasanyaaa..uwaaaa

Fateen Atiqah said...

Jgnlah pk sangat :) Nanti dptlah, amin :)

Cik Suheela said...

kena pikir sebab nak dekat sgt dah..moga2 dapat..aminnnn ya rabb :)

miss nia said...

selamat kembali ke shah alam. hehe. leh ngedate2 la nnt. hehe. i pun kt shah alam

misscthajar said...

insyaAllah dpt.kiter doakn kt suheela k.. :)

Cik Suheela said...

wahhh yeke. heeee jum2 ;D

Cik Suheela said...

thank u hajar. doakan. aminnnnnn :)