Tuesday, December 7, 2010

Ade orang tak puas hati dgn aku ke? :)

Hai disana. Aku baru tahu. Ade orang tak suke aku ke selama ni. Hehe sori maaa. Aku tak tahu pun orang tu tak puas hati dgn aku, tp dia tak ckp pon dgn aku. Dy dok lepaskan kat blog dy. Fuuhhh. Len kali kalaw tak puas hati dgn aku ckp je, jgn senyap2 je. Ni aku terbace sbb dy wat link kat fb dy. Hmmmm. Aku dah pon anta email kat dy mohon ampun, harap2 dy bace lah.

Kepada orang itu, saye mintak ampun dan maaf. Takda sedikit pon niat aku nak sakitkan hati dy. Sbnrnya aku masih tak blh terima betul ke kita blh berkawan?? Erkk. Huhu. Pape pon terima kasih atas pertolongan anda yg terdahulu. Saye menghargainya. Taknak lah marah2. Sikit pon saye takda niat nak jeleskan awk sbb saye mmg tahu yg awk bahagia dgn hero ultraman awk tu. Thank u! :)


Senyum! Jangan marah2. Tak baik bermusuh.
Tapi kalau nak bermusuh jgk, nak wat mcm mana.
Sy tak blh halang anda :)

No comments: