Wednesday, July 7, 2010

Fuhh fuhh!

Ya Allah..taknak mcm lame pulak aku tak hapdet belog ni..fuh fuh..maklumlah career woman :p nak tulis hape ek?? tak tahu nak tulis ape lah..sepanjang sebulan tak bkk belog ni..mcm2 berlaku kat diri ini..baik yang menyakitkan hati mahupun yang melucukan..

Kalau ckp psl practical dekat ismail midon & co. nmpknye aku dah pandai sket la wat2 keje ni sume..tp blm arif lagik hihi..jadi bile wat satu keje tu aku kena tulis note kat dlm buku nota kak midah bg, kalo tak aku lupe..elaun pertama dah pun dpt..dpt rm300 je..2mggu dah abes dah elaun tu..ntah p mane ntah duit tu aku tabur2..hehehe..elaun kedua aku nak berjimat cermat lah..ni lah pempuan, asal duit lebih sikit je msti nak p soping..


Muka ngantuk tiap2 hari bangun 6pagi tuu :p

Ni baju pertama aku beli dgn uang elaun praktikal taw huhuhu..

3 comments: