Monday, May 17, 2010

Patung Itik

Tadi aku p pasar mlm teratai dan sangat2 teruja dgn patung itik yang dijual dgn harga rm1..murah gile..comel jugak lah..dgn terujanya mintak seringgit dr bapak aku lalu hajat dihati nak bgi kat anak buah aku fathurrahman..yang bestnye bila picit kepala itik tu klua bunyi pet pet pet..

Aku belek punya belek last2 aku jumpa kat bontot itik tu ade lobang..pastu tekelua belon kaler biru..patut lah murah, ghupenye wat dr belon je..dibuatnye fathurrahman picit2 kompem meletop pnye lah..tak pon blm sempat lgi nak bg fathurrahman, maksu dy ni dah main kasi meletop agaknye..



Hai itik kepala kuning

4 comments:

iLLusion dinie said...

hehe..
lawak sungguh...
makcik pn main sampai meletup?
adoi...

Cik Suheela said...

haha
makcik dah letopkan dah pon
kesian kan

iLLusion dinie said...

kesian itik tu..
xsempat nk idup lama..
skrg ni itik2 tu sihat lg x..

nurayunni said...

beli jgk patung nie smpai ma kt rumh da bising mcm budk2..huhu