Sunday, April 25, 2010

Kucing sekarang yang moden

Kucing sekarang da pndai kan..dah taknak berak kat tanah..nak berak kat lantai simen..lepastu biar je..bukan tahu nak siram..

Aku pelik betul taw..masuk ni, dah 5 longgok dy buat..dah lah longgokan tahi tu dekat dgn bilik aku..bau tahu takk??iyeksss..kalaw aku dpt tangkap sape si kucing yang buat keje terkutuk ni, aku marah dy cukup2..marah kucing??dy paham ke??

Yang paling aku bengang, dah lah benda alah tu berbau busukk yang amat, makcik cleaner pulak, wat2 tak nampak je, pura2..sampai satu hari tu, aku tersepak tahi2 yang dah kering tu!!???marah gile taw tak..tapi lepas dah tersepak gelak tak nak mcm kuat gile smpai satu aras dgr kot..siap ade budak kua bilik nak tgk sape lah cik ponti yang gelak kuat gile babun tu..selamat ade teman segelak kuat bersama iaitu sarah..

Aku pelik taw, kucing ptut berak kat tanah, pastu timbus..ni tak, dy berak nye kat simen..busuk taw..baru kejap tdi aku lalu ade lagi selonggok tahi..dah tu, dekat tahi tu ade lipas mati..aku rase lipas tu mati sbb terhidu bau tahi tu kot..penipu besar aku ni :p



Mintak maap lah kpd sesiapa yang geli psl i ckp tentang tahi kucing..i cuma nak luah je..bye2 sume..nak sambung study statistik..semangat2!!

2 comments:

Fujorchi said...

tahi anjing kot

Cik Suheela said...

kucin pnyelahh kompem