Monday, March 22, 2010

Sesungguhnye benda2 yang free memang best

Korang mesti suke benda2 yg free kan..ckp je perkataan free, mesti tertoleh toleh, ckp 'ape??free??mane2??' :p

Macam sampel sabun percuma dpt time shopping kat giant tu, kompem nak wat2 lalu kat dpn promoter jualan tu, nak sabun pecume punya pasal (tu benda yang aku slalu beno buat) T_T

Kalau kat giant tu, aku lah org yg paling bijak skali utk tahu selok belok tempat yg dpt sampel makanan pecume..ade satu hari pegi giant ngn mak aku, lalu dpn promoter yg jual perencah cukup rasa tu, alah serbuk perase utk msk sayur tu..bebudak pompuan msti tahu benda ni..kalau tak tahu jgk maka dgn itu sila ubah diri jadi jantan skrg..guraww je maaa..

Aku lalu nmpk si promoter nyonya tgh msk sayur kcg panjang..ade dua jenis, satu kcg panjang yg dimasak guna perencah cukup rasa..satu lg tanpa perencah ckup rasa..nyonya tu pun suh aku rasa..'haaa, mali2 sini, lasa2' aku ngn mak aku pun amik lah..pnye la beriye aku mkn..hmm sedapnye yg letak perencah ckup rase ni..rase sekali nak lagik (ok, tipu) pastu yg xletak perencah ckup rase, sumpah tak sedap..tawar hebeh..mane taknye, dy tak letak satu bijik bwg pun lam tu..cehhh..penipu..mak aku msk letak bwg tak letak perencah ckup rase tu sedap ajek..


Mak aku pn suh aku amik..'haa ila amik sepeket, sedap tuu mak rase' aku pn p lah amik sepeket..pastu aku trs ckp kat mak aku 'mak, kat umah kan byk lg perencah ni..mak lupe ke, si emy kwn bat bg free arituh' saje nak ckp kuat2 dpn nyonya tuh..mak aku pn jwb 'ohh aha lah, takyah la ila..nya, sori maa, sudah byk kat lumah' Haaa pndai tak lakonan kami anak beranak??sebenarnye mmg byk pn perencah tu kat umah, cume tak pnh gune smpai dah expired dah mende alah tu T_T


Berbalik pd topik benda free..semenjak dua menjak ni, mmg slalu dpt benda percume..ntah la ek, mgkin rejeki tgh nak murah..bace ayat seribu dinar tiap2 hari, murah ciket rejeki tu..

Ok..cukup le smpai di sini..ade sesape nak bg benda free kat i lg?? :B

2 comments:

Anonymous said...

kita bg kasih sayang secara free...hehe nak??
~teha

Cik Suheela said...

heheh nak2 ;p