Thursday, March 4, 2010

Kenal tak stephen king??

Anda kenal tak stephen king??haaa..kalau sape tak tahu, meh aku cite sket..stephen king ni slalu wat cite2 hantu, cite bunuh2, cite seram2 la lbih kurang..dlu mase kecik2 aku slalu tgk cite dy ni, akak aku kata, klw penulis skrip stephen king, kompem cite dy seram..

Aku pulak mmg jenis gile tgk cite seram2, bunuh2 ni..lepastu takut sendiri (bengong) antara cite stephen yg aku paling ingat ialah cite misery..ni bkn cite hantu, tp cite seram..pelakon utama kathy bates..cite ni lebih kurang psl org sakit jiwa, kurung seorg lelaki cedera..tiap2 hari dy bg ubat kat lelaki tu..rupenye bkn ubat, yg dy bg tu ghupenye mcm racun..makin sakitkan lelaki tu..

seram tgk perempuan physco ni

haa..yg ni cite terbaru stephen king..
kua dlm tahun 2007

ini dia stephen king :D

p/s: cite ini untuk tontonan mereka yang kuat semangat sahaje..harap maklum :p

4 comments:

Anonymous said...

ela kt tgk cite misery tu
ada part die ketuk kaki laki tu kan?
psycho gle!
hehe

-huda zul-

Cik Suheela said...

adik da tgk ea??
haha gile seram kan
muke kathy bates tu takot
haha

suhaili959 said...

hoh..gigih gile google muke kathy bates..haha
tp cite ni mmg xleh lupe smpai bebile aa..hehehe :P

Cik Suheela said...

haha
tahu xpe
kte kan tgk ramai2 ngn abh sume kan
:DD