Wednesday, December 30, 2009

Komik buah

Semalam stat pkul 2pagi lpas abes tgk cite hindustan kat tb2 baru stat nak bace komik buah yg saye bli hari sabtu lps..harge rm6.50 sebijik..best komik ni..total komik buah ni ade 3 sbnrnye, tp bru bli 2..agk tertarik dgn cerita ketiga dlm komik buah siri kedua ni..psl buah anggur..

'kehidupan sepasang suami isteri berubah mengikut apa yg telah mereka lalui..setelah lama bersama, mereka biasanya tidak lagi menumpukan perhatian pada satu sama lain'

Bermakna kan ayat tu..saye rase mmg ade btul nye..mcm la mak ayah kite ni jgk..bile dah lame bersame, kdg2 smpai lupe ape faveret psngn kte..cth mcm mknn kgemaran dy, ape warne kgemaran dy, kdg2 smpai tarikh2 pnting pon kte blh lupe..huhu sgt mnyedihkan! mgkin laki pndg bnde ni remeh..tp tak bg perempuan..saye rase perempuan sgt mmentingkan bnda2 ni..btul tak??? ape lg klw besday kite pon si dia blh lupe..msti rase mcm nk suh dy p terjun lombong je skrg kan??

Saye harap semua pasangan veteran akan mengingati saat mereka mula2 bercinta dulu dari semase ke semasa..kita akan lbih brsmgt jika bahagia :) (ayat nih di ciplak dr komik buah jgk)


komik buah siri1..dah bace..menarik! :)


ni yang di bace pkul 2pagi semalam..beshh :D


yg ni no 3 pnye..blum bli sbb biasiswa xdpt lg T_T

No comments: